Egy jó könyv minden hétre

mood reader

mood reader

Úton-Útfélen 1. - Leslie L. Lawrence: A vérfarkas éjszakája

2012. november 19. - mood reader

Végre rájöttem hogyan tudnék még több könyvet magamévá tenni egységnyi idő alatt:)

file_443.jpgNa nem matematikai a megoldás, abban nem vagyok kiemelkedő:) Viszont mióta vidéken élek sokat autózom. Munkába oda-vissza jó másfél órát. Nem gond, imádok vezetni, ráadásul autópálya, nem egy bonyodalom. Helyette marha unalmas úgy a 60. naptól. Az unalom pedig elmélkedésre késztet, ami meg oltári veszélyes 140-nél. Ennél már csak az volt a rosszabb, amikor megpróbáltam olvasni vezetés közben! Csak, hogy hasznosan teljen az idő:( De végre megvan a tökéletes megoldás. A neve HANGOSKÖNYV!! Nem értem miért nem jutott eddig eszembe. Mondjuk azért, mert az előző autómban a magnó nem tudott mp3-at olvasni és mert kissé szegényesnek találtam a hangoskönyv kínálatot. Meglepetésemre és nem kis örömömre most már igen színek választékból mazsolázhatok:) És végre egyszerre két könyvvel haladok:)

lll.jpgAz első élményem a címben feltüntetett mű volt. Az igazat megvallva hezitáltam LLL esetében. Valamikor régen kezembe került egy regénye - úgy 10 éve -, és tudom nagyon ajánlgatták, hát elolvastam. Nem is tudom mi volt az, vagy miről szólt. (Megkerestem a könyvjegyzékemben. 1999.aug. Ahol a pajpaj jár.) Csupán arra emlékszem, hogy nem tetszett. Kicsit blőd volt, nekem erőltetettnek tűnt a humora, kicsit egyszerűcske volt a stílusa. Az élmény túl erős volt ahhoz, hogy azóta neki mertem volna fogni egy másik könyvének. Miközben magát az írót csípem:) Lőrincz L. László egy különleges személyiség. Kedves, mosolygós, kopasz kis emberke, akiből árad a jókedv és az életszeretet. És mégis vagy éppen ezért nehezen tudom azonosítani a főhőst az író ismert alakjával.

http://www.lesliellawrence.hu/  

http://hu.wikipedia.org/wiki/L%C5%91rincz_L._L%C3%A1szl%C3%B3 

Tudvalevő, hogy könyvet nem hagyok abba. Egyszerűen kényszeres "végigolvasó" vagyok:) Így a hangoskönyv duplán jó választásnak tűnik, mert a hallgatását tudom, hogy simán feladom, ha nem köt le! Egy hét alatt végighallgattam ingázás közben és azt hiszem Mr. Lawrence nagy hangoskönyv kedvencem lesz:) Miközben most is érzem a stílusában, szókincsében azt, amit én nem kedvelek, erőltetettnek, mesterkéltnek érzek, felolvasva a történet kifejezetten szórakoztató, sőt egyenesen izgalmas. Köszönhető ez valószínűleg a gyors történéseknek és a sok szereplős párbeszédeknek. Persze a felolvasó személye is sokat ad az élményhez. Kassai Károly olyan sok karaktert képes a hangja játékával megkülönböztetni, hogy még a sok női szereplő közül is felismerem a beszélőt, azelőtt, hogy az író felfedné a beszélő kilétét. A történet sok szálú kalandos krimi. A történet egy svájci panzióban játszódik, ahol a világ minden tájáról érkezett vendégek töltik pihenésüket. A jól bevált recept most is működik: sok szereplő, sok történet, ami végül szépen összeér, mindenki gyanús, mindenkinek meg van az indítéka, mindenkinek van mit titkolnia. Véres, különös, misztikus gyilkosságok és Mr. Lawrence, aki elhatározza, hogy a végére jár az eseteknek. De a történet mégis inkább kalandos, bájos, humoros, mint véres, kegyetlen, ijesztgetős:)

Mindenképpen ajánlom nektek, nem csak azért mert mégis csak jóféle magyar regény:) És különösen ajánlom hangoskönyvben ingázóknak, utazóknak!! http://www.hangoskonyvek.hu/a-verfarkas-ejszakaja-mp3-cd.html

Az író most éppen dedikáló körúton van!! Legújabb könyve A játék rabszolgái az ősszel került a könyvesboltok polcaira, így most bárkinek lehetősége nyílik személyesen találkozni kalandos, mosolygós írónkkal. http://www.lesliellawrence.hu/index.php?l=hu&m=dedikalas

A bejegyzés trackback címe:

https://mood-reader.blog.hu/api/trackback/id/tr194896065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása