Egy jó könyv minden hétre

mood reader

mood reader

Nickolas Sparks - A legfelkapottabb romantikus regény író

2015. június 22. - mood reader

letoltes_1_5.jpgHOSSZÚ UTAZÁS

Nem tudom, hogy úgy általában mennyire ismeri az amerikai írót a magyar közönség. Tudják-e hány könyve jelent meg az elmúlt 5 évben és hányat filmesítettek meg azonnal! Igazán nem értem mi a titka, ami ekkora sztárrá tette! De tény, hogy a legújabb, és legsikeresebb Danielle Steel-lel állunk szemben:) Rengeteg könyve jelent meg magyarul is, és a magyar mozik is szép számmal vetítik a filmjeit én mégis régóta tipródok azon, hogy megismerkedjek a könyveivel. Oké, be kell vallanom, hogy nem vagyok túl romantikus, meg szentimentális és már szerelmes csitri sem sajnos, így érthető okokból nem kívántam a műfajt sem. Végül csak rávettem magamat erre a kevésbé romantikus felhangú címre. 

A történet dramaturgiája adja azt hiszem a könyv ritmusát. 3 szereplő szemszögéből olvashatjuk a könyvet, ami nézőpontokat váltogat, ettől kicsit gördülékenyebbé válik. Bár a fiatal lány (Sophia) és a rodeós fiú (Luke) perspektívája nem különbözik, nincs benne feszkó, így gyakorlatilag fölösleges szerintem. Ira, az idős bácsi fejezetei pedig egy teljesen külön álló történetet mesélnek el! A végén csodálatos amerikai cukormázzal önti le az író a súlyos problémákat és hirtelen minden csodálatosan könnyedén megoldódik:(

Nem nyálasodott össze azért kezemben a könyvecske, szépen végig olvastam, de sem a nagyon laposkák diák szerelem, sem Ira élettörténete nem csalt könnyeket a szemembe. Hiányzott a szerelmi feszültség, ahogy a drámai pillanatok is. Egyszerű volt, lineáris, kiszámítható, és persze happy ending...

Ja, és persze, hogy már kész a film is!

https://hu.wikipedia.org/wiki/Nicholas_Sparks

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mood-reader.blog.hu/api/trackback/id/tr217550202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása