Egy jó könyv minden hétre

mood reader

mood reader

Jo Nesbo - Devil's star

2013. október 07. - mood reader

letöltés_22.jpg

És újabb Harry Hole fejezetbe ugrottam fejest. Hezitáltam rajta sokat, mivel nem vagyok tőle elragadtatva, végül kompromisszumos megoldásként úgy döntöttem, hogy angolul fogom elolvasni ezt a kötetet. Őszintén szólva így egyel jobban bírtam:) 

A történet ott folytatódott, kb, ahol a Vörösbegy véget ért így nem is zavarodtam össze nagyon. Itt ismét - ahogyan a hóemberben is -, izgalmas volt a nyomozás és a gyilkos kilétére is lehetett fogadásokat kötni. Jó sok mindenki volt gyanús. Szóval a maga nemében nem volt rossz a történet. 

Mindamellett Harry Hole sosem lesz a kedvenc nyomozóm:( Távoli, magának való, antiszociális és alkoholista... nem igazán értem, hogy sok nőnek hogyan is tud bejönni egy ilyen figura... igazából meg is ijeszt... mit is jelent az, ha jól szituált, csinos, okos nők álmodoznak Harry Hole-ról...  

A bejegyzés trackback címe:

https://mood-reader.blog.hu/api/trackback/id/tr895550993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása