Egy jó könyv minden hétre

mood reader

mood reader

Rém hangosan és irtó közel - film

2013. február 13. - mood reader

Én szerintem az elmúlt pár napban kisírtam az összes könnyemet 2013-ra:) A könyv hihetetlenül megindított és azt kell mondjam másképpen, de a film is nagyon jól sikerült. Persze Tom Hanks és Sandra Bullock már önmagukban garanciát jelentenek egy jó filmre!

A film minimálisan tér el csupán a könyvtől történetileg. Ami nekem inkább hiányzott az az, hogy a könyv sokkal több történetet tudott elmesélni, mint a film, persze érthető okokból. Nem is a Black-ekre gondolok, azokat azért a film is ügyesen megjeleníti, mint a nagyszülők történetére, mely fontos eleme volt Thomas életének is. Mégis, ha megpróbálom filmes szemmel átgondolni a könyvet be kell látnom, hogy túl sok szálúvá vált volna a film, ami a hatáson laposított volna. A film így is kerek egész és van idő és elég hangsúly a kisfiú és az anyuka érzelmeire, fájdalmára. Ezt is végig bőgtem:))

Oscar díjat sajnos nem kapott, bár jelölték és szerintem itthon sem lett óriás beharangozója. Én mégis ajánlom, mert szép, érzelmekben gazdag és elgondolkodtató történet. A könyv pedig szinte kötelező!!! Én simán lecserélném a Zabhegyezőt erre a szépirodalmi műre az általánosban!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mood-reader.blog.hu/api/trackback/id/tr974999809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása