Egy jó könyv minden hétre

mood reader

mood reader

A hibátlan játék - XXI. századi romantika

2014. május 12. - mood reader

jsterling_theperfectgame.jpgCsak egy új könyv volt. Nem hallottam az íróról, sem erről a könyvről. Hamar kiderült, hogy picit kiöregedtem már ebből a témából:)

4178052.jpgElsőre azt gondoltam, hogy íme a Denis történetek XXI. századi folytatása. Az én korosztályom nő tagjai szerintem kivétel nélkül tudják, hogy miről beszélek:) A 2-3 évtizeddel előttem járók Romana és Tiffany füzeteket ismerték:) A fiatalabbak kedvéért: gimnazista korú fiatalok szerelmi történetei voltak a füzetekben. A szokásos szeret - nem szeret, miért nem hív, miért nem nézrám, én azt gondoltam, ő azt gondolta és a végén vééégre a csók. Romana és Tiffany az érettebbeknek, nem csókvolt a vég:)

A hibátlan játék is egy szerelmi történet. A korosztály valahol az említettek közt: egyetem vége felé. Adott a very handsome baseball játékos Jack és az egyetemre most érkező nagyon emancipált, nagyon határozott, fotósnak készülő Cassie. Megismerkednek, a fiú csapja a szelet, a lány próbál távol maradni a nőfaló sportolótól, végül kiderül, hogy mindketten csak bizalmatlanok, ezért viselnek álarcot. Oké, összejönnek, megpróbálják együtt, de sajnos a fiú másik városba költözik egy új csapathoz és a távolban félrelép. Zűrzavar, összetört szívek, derékba tört közös jövő bla, bla. Persze a végén happy end és csók, meg eljegyzés, meg család tervezés...

Nem volt totál gáz, végül is tiniknek szerintem jó, nem a szexről szól, mint az 50 árnyalatok, kicsit nyálkás, szirupos, amerikai, de azért vállalható... Viszont egy valami elgondolkodtatott és meg is hökkentett. Az a rengeteg: én nem bízhatom senkiben, félek, hogy megsérülök, ha közel engedlek, örökre össze tört a szívem, soha mást nem szeretek majd...stb. Könyörgöm, úgy beszélnek, mint egy sok komoly kapcsoltban edzett 30-as, aki most már tényleg de az igazit keresi. Komolyan ilyen gondolatai vannak egy mai 20 évesnek? Tényleg azért játszik szerepet, nehogy kiboruljon, ha ez a kapcsolat végül nem lesz a végső??? Csak furi. Én nem emlékszem, hogy 20 évesen ezen pörögtem volna. Még 25 évesen sem... Majd 30 voltam mire elkezdtem úgy nézni a pasikat, hogy sok sok évet is kibírnék-e vele. De egyben mindig biztos voltam. Álarccal nem jutok közelebb a boldogsághoz, sőt. Vagy az álarc miatt nem jön össze a tuti, vagy összejön, de az álarc miatt és akkor életem végéig hordhatom. Azt meg nem bírja senki sem...

A bejegyzés trackback címe:

https://mood-reader.blog.hu/api/trackback/id/tr646025547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása