Egy jó könyv minden hétre

mood reader

mood reader

Nyári Krisztián - Így szerettek ők

2014. március 17. - mood reader

letöltés_34.jpgJó ideje szemezek már ezzel a könyvvel. Csak valahogy a megfelelő hangulatra vártam. Végre elérkezett és röpke egy nap alatt ki is olvastam:-)

Nem tudom miért, de olvasva a könyv kritikákat, de még az előszó után is úgy képzeltem, hogy az egyes írók szerelmi történetei elbeszélő módon, amolyan rövidke anekdotákként sorakoznak. Emiatt az első néhány szerelem olvasásakor némi csalódást éreztem. Túl rövidnek, túl száraznak tűnt. Aztán lassan elmúlt a hiány érzet, mert a könyv jó, érdekes, tele van ismert és kevésbé ismert szerelmekkel. Elég rövidek, csak 3-4 oldal és mindhez tartoznak régi képek is. Így elolvasva egy-egy fejezetet visszalapoztam a képekhez és elképzeltem találkozásukat, szerelmüket. 40 szerelmi szálat tartalmaz a kötet. Egész bele lehet szédülni:-)

És valóban elkapja az embert a vers olvasási láz! A "hogy is volt ez" vagy a "nahát tőle sosem olvastam még" izgalma.

Örülök, hogy végül elolvastam ezt a könyvet és alig várom, hogy nekifuthassak a nemrég megjelent második könyvnek is.

A bejegyzés trackback címe:

https://mood-reader.blog.hu/api/trackback/id/tr245856224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása