Egy jó könyv minden hétre

mood reader

mood reader

Blake Crouch - Sötét anyag

2017. február 19. - mood reader

covers_399866.jpgIsmét becsapós a cím és a borító:) De ezúttal Hűha kategóriát kapott nálam a könyv!

Én inkább sci-fi-nek érzem  a téma miatt, de Crouch alapvetően thriller író. A sztori remek, feszes, hihetetlen, izgalmas, pörgős, tele meglepetésekkel.

Volt egy remek régi sorozat a Sliders, ami eszembe jutott róla. A párhuzamos univerzumok léte szerintem önmagában egy remek science fiction alap, amit az író remekül ki is aknáz. Az igazi meglepetés pedig 80% körül érkezik:)

Én inkább A kocka címet adnám neki, mivel a Sötét anyagról teljesen más jellegű történetre asszociáltam.

Ezt a könyvet mindenkinek ajánlom, mert nagyon jó. Érthető, de különleges és elgondolkodtató, mert gondolom nincs ember, aki nem fantáziált volna arról, mi lett volna, ha másképp dönt...

Végre találtam megint megemlítendő mondatot! Sok éve vezetek egy füzetet, amiben az olvasott könyvek legmegkapóbb, leginspirálóbb vagy legemlékezetesebb mondatait lejegyzetelem. Íme amit ebből a regényből választottam:

Az élet nem így működik - mondja Daniela. - Hanem úgy, hogy együtt kell élnünk a döntéseinkkel, és tanulnunk kell belőlük. A rendszert nem lehet átverni.

Bizonyosan elolvasom a többi könyvét is. A megfilmesített Wayward Pines-ra már nagyon fenem a fogamat:)

A bejegyzés trackback címe:

https://mood-reader.blog.hu/api/trackback/id/tr8412272701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása