Egy jó könyv minden hétre

mood reader

mood reader

James Patterson - Four blind mice

2012. december 31. - mood reader

letöltés_5.jpgÉs újra Alex Cross, természetesen csakis angol nyelven. Azt hiszem Mr. Patterson itt eshetett át egy írói válságon, mert ez a történet, megint a régi jó Patterson krimi Alex Cross vezetésével. Végre nem kínozzuk értelmetlenül agyon a főhőst, végre megint van egy értelmes és érdekes gyilkossági ügy, amit társával Sampsonnal együtt próbálnak felgöngyölíteni. És végre megint szerelmes, miközben az a terve, hogy otthagyja a gyilkossági osztályt és magán praxisba kezd, vagy az FBI-nak fog dolgozni. Végül is Kyle barátja lesittelése után üresedés van a Büróban:) 

Szóval újra jól szórakoztam, végre élvezettel faltam az oldalakat. Közben pedig megnéztem a most mozikba került film változatot is. A történet nem rossz, krimi-akciónak elég jó. Pörgős, kegyetlen, izgalmas. Alex Crossnak viszont nem volt elég szofisztikált szerintem. Az én olvasatomban Cross fiatalabb, mint annó Morgan Freeman volt, de vékonyabb és sármosabb, mint a mostani Cross, Tyler Perry (akit mellesleg még sosem láttam). Az én Cross-om inkább közülük lehetne valaki, bár egyiket sem ismerem név szerint, csak kidobta a Google az arcukat:)

morssis-chestnut-starring-in-identity-thief.jpgblack people men actors 24 tv series 1502x2000 wallpaper_www.wallpaperhi.com_5.jpg3105598.jpg

 Nana nálam kicsit kövérebb, olyan jóféle fekete idős asszony. És sajnos nem értem miért kellett egy olyan Alex Cross filmet készíteni, ami valamiféle egyvelege a sorozatnak:( Jó azt értem, hogy egy filmben ez így hitelesebb, izgalmasabb, de engem ettől még zavar. Mert ugye:

- Mary, a filmbeli feleség már a legelső kötetben sem él. Egy parkolóban ölte meg valaki (még nem tudjuk ki volt a gyilkos)
- Cross az, aki sokat zongorázik a könyvben és nem a kislány
- Sampson, a társa egy nagy darab, izmos, erős fekete srác. Nekem a filmbeli Cross jobban illett volna Sampson figurájába.
- Crossnak van egy fia is, de ő rá nem emlékszem a filmből.

Minden estre a film nem rossz, ha eltekintünk a könyvi eltérésektől, de mindenképpen a pszichopata Matthew Fox viszi el a pálmát!! Végén kiderül, hogy a Lost Doki nem is rossz színész:)

A bejegyzés trackback címe:

https://mood-reader.blog.hu/api/trackback/id/tr504982322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása