Egy jó könyv minden hétre

mood reader

mood reader

Lee Child - Elveszett holnap

2013. március 25. - mood reader

letöltés_13.jpgMég egy Jack Reacher, még egy, még egy!!! Imádom, zseniális, letehetetlen, óriási!! Nagyon komolyan mondom, hogy én aztán sok "sorozatot" olvasok, mert rabja vagyok a sorozatoknak, de egyetlen egy figuráért sem rajongom. Igazából senkiért sem rajongom, sem együttesért, sem színészért, sem sportolóért, de Jack Reacher-nek óriási rajongója vagyok! Még egy ilyen figura nincs. Hirtelen felsoroltam egy csomó jelzőt, de mindet ki kellett törölnöm, mert igazából a szó szoros értelmében egyik sem igaz. Nem okos, csak amihez ért, ahhoz nagyon ért, nem szép, de magas, erős, férfias, és a végén mégis megdönti a jó nőket. Nem hősködős, csak maximálisan ismeri a saját tudását, képességeit és az átlagos gengsztereknél fegyelmezettebb, számítóbb. Nem hős, csak nem tud elsétálni az igazságtalanság és a kegyetlenség mellett, ha már belekeveredett kissé. Egyetlen egy jó szó van rá: HITELES. És ezért tökéletes a karakter. Szerintem minden nő kivan tőle, de ahogy már említettem a részletesség, a pontosság, a kemény, durva verekedések, egyszemélyes rohamok és a bemutatott fegyver arzenál miatt a fiúk számára is izgalmas olvasmány. 

Nagyon figyelek, hogy a "sorozat" jellegű könyveket sorban olvassam, még ha nem is fontos a sorrend, ahogyan Lee Child-nál sem, azért mégis. Ez a kötet azonban valahogy kimaradt. Most vettem észre és gyorsan pótoltam is. 1 nap alatt végeztem vele:) Őrülten izgalmas volt!! Az egyik legjobb szerintem! A történet a New York-i metrón kezdődik, hajnali 2-kor. A metróban 5 utas utazik és Reacher. Az egyik nő minden Reacher által jól ismert jel szerint öngyilkos merénylő. Kedvencünk megpróbál tenni valamit. A menekülés nem az ő műfaja. Szóba elegyedik a nővel, aki néhány percen belül agyonlövi magát. Nem volt öngyilkos merénylő, csak öngyilkos. De túl sokan érdeklődnek a nő iránt és nagyon keresnek egy pendrive-ot is Reacher-en. Akár hagyhatná is a fenébe az egészet, hiszen csak egy nő, aki valamilyen oknál fogva nem akart tovább élni. Persze megszokhattuk már, hogy a Reacher könyvekben semmi sem az, aminek elsőre látszik, csupán az biztos, hogy Reacher belenyúlt valaminek a közepébe! És ez a valami tényleg nagy falat!! 

Kötelező olvasmány!!

"Sí vis pacem para bellum - Ha békét akarsz, készülj fel a háborúra."

A bejegyzés trackback címe:

https://mood-reader.blog.hu/api/trackback/id/tr435138309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása