Egy jó könyv minden hétre

mood reader

mood reader

Hiányzó holttestek - Nem fog hiányozni

2014. április 14. - mood reader

833597_5.jpgMostanában valamiért a nyomozós könyvek kötnek csak le. Komolyabb témához idő és nyugalom is kéne, hogy rá tudjak hangolódni. Azokat nem szeretem sokszor abbahagyni. Már nem is emlékszem, honnan  akasztottam ezt a könyvet. De nem régi kiadás: 2012, az író Colleen McCullough.

Na úgy 12%-nál akartam letenni és befejezni csak épp üdülni voltam, így keservesen folytattam. De le kellett volna tennem:( Amellett, hogy totál aberrált, visszataszító, gyomorforgató az, amit a sorozatgyilkos tesz a 16 éves áldozataival, még az író is béna! Nehezen olvasható, körülményes, túl sok a szereplő, akiket nem is tudtam követni, ráadásul annyi fölös sallang... Bezzeg gyilkosságot ecsetel vagy 4-et, szép részletesen. 

Arról már nem is beszélve, hogy a vége is totál gáz. A gyilkost nem kapják el igazából. Az utolsó mondatokkal valami extra csavart akart belevinni, de csak totál bénaság lett belőle és számtalan kérdésre végül nem adott választ, magyarázatot. A sablonos magányos, elcseszett házasságú nyomozó és az ügyben érintett nő románca is totál vicc:(

És hogy mindez miért játszódik '65-ben??

Fos. NE olvassátok el!

A bejegyzés trackback címe:

https://mood-reader.blog.hu/api/trackback/id/tr325887947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása