Egy jó könyv minden hétre

mood reader

mood reader

Helen Fielding - Bolondulásig (Bridget Jones 3. naplója)

2015. szeptember 28. - mood reader

letoltes_3_3.jpgJaj, de mekkora könyv volt ez annó, uramisten!! Itthon még nem ismertük igazán a szinglik hordáit, de már alakulóban voltak a jelen egyedül álló negyveneseinek csoportjai. Már elindult magasra ívelő, felelősségteljes karrierjük, amibe nem, és egyre kevésbé fért bele egy partner, akit tolerálni kéne. A gyerek szó pedig egyenesen a középszerűség mocsarának vízióját láttatta! Imádtam Bridget-et. A bénázásait, a szerencsétlen helyzeteit, a kedves baleseteit. Habár a második részre egyáltalán nem emlékszem...volt második? :) Természetesen imádtam a filmet is! Hugh Grant szégyenlős mosolyát, és Renee Zellweger duci esetlenségét, de még túl fiatal voltam, hogy azonosulhassak a problémáival. Visszakerestem gyorsan: 2002-ben olvastam... akkor még CSAK 23 voltam!!! Azóta túl sokakat láttam a sikeres sikertelenség bugyraiban agonizálni:( Túl sok kedves intelligens, okos, művelt, humoros, sikeres nőt és férfit ismertem meg, akik a negyvenet is magányosan, bár tip top penthouse-ban, Gucci napszemüveg mögött lépték át. Akik még mindig anyuval, tesóval vagy hasonló barátjukkal járják a világot és költik a rengeteg felgyülemlő pénzüket, és még mindig bulikban, bekoktélozva, 25-re sminkelve keresik az igazit...Ma már túl vagyok a veszélyeztetett koron és nekem sikerült férjet találnom. És ebben az évben én is pici babával bajlódom:) És bár fiatalabb vagyok, mint a jelenlegi Bridget azért már sok a hasonló szituáció, érzelem, nehézség, kérdés. Végig sírtam és nevettem a könyvet. Nevettem a bénázásokon, a sok buta véletlen és kínos helyzeten. És sírtam az önostorozáson, a bizonytalanságon, a reménytelennek tűnő jövőképen, a soha vissza nem térő fiatalságon... Keserédes, humoros, kedves folytatása volt a kultikus műnek. A kilókkal és a gyereknevelés nehézségeivel küzdésben ugyan nem segített, de jót tett a lelkemnek:) Leírva látni a saját problémáinkat, nehézségeinket és egyféle megoldását segít hátralépni kettőt a saját sajnálkozásunkból és észrevenni, hogy igenis másoknak is vannak hasonló gondjaik. És minden megoldható csak hozzáállás kérdése...

 És a filmről: a hírek szerint nem a könyvből készül adaptáció:(((( És sajnos Hugh Grant-nek nem is tetszett a forgatókönyv, így visszautasította a részvételét:((( 

http://www.marieclaire.co.uk/news/celebrity/544761/bridget-jones-why-the-third-film-might-never-happen.html

A bejegyzés trackback címe:

https://mood-reader.blog.hu/api/trackback/id/tr867803272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása